Tomáš Píhrt

Master's thesis

Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking

Optimalizace Customer Lifetime Value v retailovém bankovnictví
Anotácia:
Společnosti po celém světě utratí ročně miliardy dolarů za marketingové výdaje, aby udržely své postavení v konkurenčním prostředí. Zatímco se firmy soustředí na krátkodobě orientované metriky (např. obrat či zisk), nabízí zákazníkům produkty a služby, které plně neodrážejí jejich potřeby. Zákaznicky orientovaný model založený na principu Customer Lifetime Value v kombinaci s Markovským řetězcem je …viac
Abstract:
Each year institutions spend billions of dollars on marketing incentives to stay competitive. Whilst focusing on short-term metrics e.g. profit or revenue, they promote products and services which do not completely fit customer’s needs. To measure the impact of marketing campaigns on customer loyalty and future behavior, a customer-centric model based on Customer Lifetime Value in combination with …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedúci: Pavel Jašek
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72558