Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09 – Bc. Tomáš Svoboda
Bc. Tomáš Svoboda
Diplomová práce
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
Internal and External Image of a Political Brand - The Case Study of TOP 09
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá interní (členové strany) a externí (veřejnost) image politické značky TOP 09. Odhaluje nejčastější asociace spojované se značkou a identifikuje mezery (GAPs), které mezi oběma druhy image vznikají ve vnímání její osobnosti. Zodpovídá rovněž otázku, zda má blízkost vztahu k politické značce vliv na to, jak kriticky je její osobnost hodnocena. Disponuje taktéž teoretickým …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the internal (party members) and external (the public) image of the TOP 09 political brand. The thesis reveals what associations the brand most frequently evokes, and it identifies the GAPs that are formed between the two types of image, as the brand’s personality is perceived. It also answers the question as to whether one's affiliation with a political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m3qeo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Osobnosti značek českých politických stran
Petr CHLUBNA -
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Osobnosti značek českých politických stran
Petr CHLUBNA -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík