Bc. Tomáš Svoboda

Diplomová práce

Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09

Internal and External Image of a Political Brand - The Case Study of TOP 09
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá interní (členové strany) a externí (veřejnost) image politické značky TOP 09. Odhaluje nejčastější asociace spojované se značkou a identifikuje mezery (GAPs), které mezi oběma druhy image vznikají ve vnímání její osobnosti. Zodpovídá rovněž otázku, zda má blízkost vztahu k politické značce vliv na to, jak kriticky je její osobnost hodnocena. Disponuje taktéž teoretickým …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of the internal (party members) and external (the public) image of the TOP 09 political brand. The thesis reveals what associations the brand most frequently evokes, and it identifies the GAPs that are formed between the two types of image, as the brand’s personality is perceived. It also answers the question as to whether one's affiliation with a political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií