Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google – Lukáš Kossakowski
Lukáš Kossakowski
Master's thesis
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Successful strategy of PPC ads and Social Ads in the Facebook and Google platforms
Abstract:
Cílem práce je nalezení úspěšné strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google. Kampaň bude nastavena pro elektronický obchod zabývající se prodejem vybavení na outdoorové sporty a aktivity. Konkrétně bude kampaň, na základě přání majitele obchodu, zaměřena na kategorii jízdních kol. Nasta-vení proběhne s využitím teoretických znalostí získaných z dostupných zdrojů …moreAbstract:
The main goal of thisthesis is to find a successful strategy of PPC ads and Social Ads in Facebook andGoogle platforms. The campaign will be set up for e-shop with a focus on sellingoutdoor sports and activities equipment. Specifically, it will focus on thecategory of bicycles, as the owner of the shop wished. To set up the campaign,I will use the knowledge gained from available sources. The performance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79470
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2020
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Miroslav Foret
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSSAKOWSKI, Lukáš. \textit{Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ycd5nx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Digital Advertising System
Hai Ho Le -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba