Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotela – Martina Mäsiarová
Martina Mäsiarová
Bakalářská práce
Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotela
Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotelu
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává tematickou oblast měřitelnosti efektu nákladů vynaložených na marketingové aktivity patřící do komunikačního mixu konkrétního hotelu. Na měření efektivnosti je využitý výpočet ukazatele návratnosti investicí ROI. Dále práce měří účinek daných marketingových aktivit pomocí ukazatelů účinnosti specifických pro každý komunikační nástroj. Na základe výsledů analýzy efektivnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis elaborates the topic of marketing costs efficiency measurement. The costs are spent by a specific hotel on communication mix activities. The indicator called Return on Investment [ROI] is used for the efficiency measurements. The bachelor thesis measures as well the impact of marketing activities using the specific indicators of impact for each communication mix tool. Based on the …víceAbstract:
Bakalárska práca spracováva tématickú oblasť merateľnosti efektu nákladov vynaložených na marketingové aktivity patriace do komunikačného mixu konkrétneho hotela. Na meranie efektívnosti je využitý výpočet ukazovateľa návratnosti investícií ROI. Ďalej práca meria účinok daných marketingových aktivít pomocou ukazovateľov účinnosti špecifických pre každý komunikačný nástroj. Na základe výsledkov analýzy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš