Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů – Šimon Závodník
Šimon Závodník
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů
Customer Satisfaction Measurement with Online Group Buying
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů“. Cílem této bakalářské práce je změřit spokojenost s poskytovanými službami největších slevových portálů na českém trhu, konkrétně Slevomat, NakupVAkci.cz, Pepa.cz, Vykupto a Hyperslevy. Jako metoda výzkumu bylo použito elektronické dotazování formou dotazníku. V teoretické části jsou popsány základní vlivy prostředí …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is „Customer Satisfaction Measurement with Online Group Buying”. The purpose of this thesis is to measure customer satisfaction with provided services by the largest operators of online group buying on Czech market, concretely Slevomat, NakupVAkci.cz, Pepa.cz, Vykupto and Hyperslevy. Electronic questioning was used as a research method. Characteristics of the largest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová