Profesní příprava mentálně postižených jedinců na SOU Mikulov – Bc. Bohdana Souchopová
Bc. Bohdana Souchopová
Diplomová práce
Profesní příprava mentálně postižených jedinců na SOU Mikulov
Professional Preparation of People with Mental Disorder at SOU Mikulov
Anotace:
Bohdana Souchopová Profesní příprava mentálně postižených jedinců na SOU Mikulov. Diplomová práce. Brno: MU, 2008 Diplomová práce se zabývá profesní přípravou mentálně postižených jedinců. Zjišťuje zda se žáci s mentálním postižením podílejí na výběru svého povolání.Abstract:
Bohdana Souchopova Vocational preparation of mentally affected children in the training college Mikulov. The thesis. Brno: MU, 2008. The thesis deals with vocational preparation of mentally affected children in the training college Mikulov. It investigates how mentally affected pupils participate in the choice of their profession.Klíčová slova
Mentální retardace žák se speciálními vzdělávacími potřebami škola pro všechny profesní příprava kariérové poradenství pracovní uplatnění socializace. Mental retardation pupil with special educational needs school for all vocational preparation proffesional consultancy working use socialization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c5z5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ