Kristýna Kutišová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie firmy Hejdánek s.r.o.

Proposal of Marketing Strategy of Company Hejdánek s.r.o.
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro firmu Hejdánek s.r.o. První část práce se zaměřuje na definici základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. V části druhé je provedena analýza marketingového prostředí firmy a marketingového mixu. Závěrečná část předkládá návrhy pro budoucí vývoj firmy v oblasti marketingové strategie.
Abstract:
The object of this thesis is to propose a marketing strategy for the company Hejdánek s.r.o. The first part focuses on the definition of basic terms in the marketing area and the area of the marketing strategy. In the second part is made analysis of the company´s environment. The last part proposes solutions for the future development in the area of the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kutišová, Kristýna. Návrh marketingové strategie firmy Hejdánek s.r.o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics