Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií – Martina Šafránková
Martina Šafránková
Diplomová práce
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
Corporate communication of a selected FMCG company via social media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií. Cílem závěrečné práce bylo analyzovat stávající komunikační strategii globální společnosti pro region CE (Česká republika, Slovenská republika, Maďarsko, Rumunsko) a navrhnout její novou podobu. V teoretické části byly definovány základní pojmy spojené s marketingovou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of corporate communication of a selected company from the FMCG category through social media. The aim of the final thesis was to analyze the current communication strategy of the global company for the CE region (Czech Republic, Slovak Republic, Hungary, Romania) and to propose its new form. In the theoretical part, the basic concepts associated with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
New media in corporate communication
Václav Králík -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva