Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií – Martina Šafránková
Martina Šafránková
Master's thesis
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
Corporate communication of a selected FMCG company via social media
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií. Cílem závěrečné práce bylo analyzovat stávající komunikační strategii globální společnosti pro region CE (Česká republika, Slovenská republika, Maďarsko, Rumunsko) a navrhnout její novou podobu. V teoretické části byly definovány základní pojmy spojené s marketingovou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of corporate communication of a selected company from the FMCG category through social media. The aim of the final thesis was to analyze the current communication strategy of the global company for the CE region (Czech Republic, Slovak Republic, Hungary, Romania) and to propose its new form. In the theoretical part, the basic concepts associated with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Iveta Němečková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFRÁNKOVÁ, Martina. \textit{Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ydasxp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
New media in corporate communication
Václav Králík -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights