Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary a jeho kampaně – Nela Dostálková, DiS.
Nela Dostálková, DiS.
Bakalářská práce
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary a jeho kampaně
Karlovy Vary International Film Festival and its campaigns
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, přičemž se zaměřuje na klíčové komunikační nástroje a způsob, jakým festival reflektuje proměnlivé kulturní i mediální prostředí. V teoretické části je představen průřez tradičními a online formami marketingu, včetně shrnutí historického kontextu festivalu. Praktická část využívá analýzu veřejně dostupných …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the marketing communication of the Karlovy Vary International Film Festival focusing on the key communication tools and the ways in which the festival responds to changing cultural and media environments. The theoretical part presents both traditional and online marketing forms including an overview of the festival’s historical background. The practical part applies an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Alice Aronová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Kristýna Kynclová -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu
Jakub Matalík -
Marketingová komunikace filmových festivalů v ČR
Miroslava Müllerová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Michal Jantoš -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ydcqcl ydcqcl/3
15. 4. 2025
Složky
Soubory
IS4u, I.
15. 4. 2025