1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce – Kateřina NOVÁKOVÁ
Kateřina NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
1. Theoretical part: The analysis of the production activities as part of the advertising agency 2. Practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works. The length of at least 10 min. Production.
Anotácia:
Ve své práci se zabývám produkčním činnostem v nejmenované produkční agentuře. Tato agentura je na trhu více než dvacet let a má široké portfolio klientů. Agentura je full servi-sová, je zapojena do plánování, vytváření a výroby reklamy. Velkou část práce věnuji roz-dělení produkčních činností v agentuře a uvedu příklady. Dále se budu věnovat přípravou výroby televizního reklamního spotu a vyhodnotím …viacAbstract:
In my work I'm concerned with the production activities of the nameless production agen-cy. This agency is for more than twenty years on the market and has a broad portfolio of the clients. The agency is a full-service, is involved in the planning, creation and the pro-duction of advertising. Most of the part of work is applied to the fragmentation of the production activities at the agency with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Zverejniť od: 14. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ydfuie/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kateřina. 1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Práce na příbuzné téma
-
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
The English language in the advertisements presented in Czech magazines
Martin RUDZKI -
Metaphors in Advertising
Vladimir Srebnitskiy -
Portrayal of Native Americans in Selected Advertisements
Bibiana Jašková -
The functions of hashtags in advertisements
František VINKLÁREK