Ivana DOSTÁLOVÁ MARTINCOVÁ

Bachelor's thesis

Porovnání efektivity výuky in-line bruslení u dětí předškolního věku podle dané metodiky a formou hry

Effectivity comparison of inline skating training according to a certain method and role playing training method for preschool children
Abstract:
Při výuce in-line bruslení u dětí předškolního věku jsou v současné době využívány různé metody a postupy. Jednou z metod je metoda názornosti a popisu činnosti za současného využívání průpravných cviků a cvičení, dle platných metodik. Další metodou je hra, pro děti přirozená činnost. Většina publikací je zaměřena na popis metodiky a v některých kapitolách se zmiňuje o specifikách výuky dětí. Cílem …more
Abstract:
Various methods and techniques are nowadays used in the in-line skating classes for children at the preschool age. One of the methods is a demonstration and activity description method with the parallel use of preparatory excercises and practice, in accordance with the valid methologies. Another method is a learning through play method where playing is a natural activity for children. Most publications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Štefan Balkó, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOSTÁLOVÁ MARTINCOVÁ, Ivana. Porovnání efektivity výuky in-line bruslení u dětí předškolního věku podle dané metodiky a formou hry. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Pedagogy / PVCk+4