Návrh marketingové komunikace kadeřnictví – Silvie Komendová
Silvie Komendová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace kadeřnictví
A Marketing Communication Design for a Hair Salon
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro kadeřnictví Foxxi. Postupně v kapitole charakteristika trhu kadeřnictví je obsažen vývoj kadeřnictví, analýza makroprostředí a konkurecne kadeřnictví. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci. Problém kadeřnictví Foxxi byla nevytvořená marketingová komunikace a tento problém byl stanoven v praktické části bakalářské práce …víceAbstract:
The aim of this thesis was a marketing communication design for a hair salon Foxxi. The hair salon development, analysis of macro, competition of hair salon are contained gradually in chapter of characteristics of hair salon market. The theoretical part is focused on marketing communication. The problem of the hair salon was uncreated marketing communication and the problem was set in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Lucie Sobková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger