Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online – Bc. Karin Stanová
Bc. Karin Stanová
Diplomová práce
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Spotřebitelské chování generace Y při nákupu oděvů on-line
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování generace Y při procesu nákupu oděvů on-line a identifikací faktorů, které jej ovlivňují, s cílem navrhnout doporučení pro subjekty působící v této sféře. Za tímto účelem bylo využito dotazníkové šetření (n = 254), eye-trackingový výzkum (n = 11) a hloubkové rozhovory (n = 11), které pomáhaly hlouběji vysvětlit chování spotřebitelů. Na základě …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore Generation Y consumers' behavior in the process of buying apparel online and to identify the factors that affect it in order to propose recommendations for subjects operating in the apparel e-commerce market. To this end, a questionnaire survey (n = 254) was used, as well as eye-tracking research (n = 11) supplemented by in-depth interviews (n = 11), which …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá skúmaním spotrebiteľského správania generácie Y pri procese nákupu odevov online a identifikáciou faktorov, ktoré ho ovplyvňujú, s cieľom navrhnúť odporúčania pre subjekty pôsobiace v tejto sfére. Za týmto účelom bolo využité dotazníkové šetrenie (n=254), rovnako ako eye-trackingový výskum (n=11) doplnený o hĺbkové rozhovory (n=11), ktoré pomáhali hlbšie vysvetliť správanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku
Andrea Čuchranová -
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Natália Káčerová -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Stratégie ekologického marketingu a jeho vplyv na nákupné správanie zákazníkov.
Natália Rajnohová -
Nutričné značenie potravín a jeho vplyv na nákupné správanie
Petra Žiaková -
Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne
Štefan Tuka -
Vplyv krízy na nákupné správanie sa spotrebiteľa v podmienkach Slovenskej republiky
Jaroslav Majerčík -
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková