Helena Majirošová

Bakalářská práce

Úloha reklamy a jej niktoré etické problémy v podnikaní

The role of advertisting and some of the ethical issues in business
Abstract:
The focus of the thesis is based on analyzing the role of advertising and some of the ethical issues. In the first chapter of this work includes theoretical knowledge relating to this issue. This chapter also includes facts that are closely related to advertising, they are: tasks, types, objectives and means of advertising. This chapter provides information on the history and development matters relating …více
Abstract:
Zameranie bakalárskej práce spočíva v analyzovaní úloh reklamy a niektorých jej etických problémov. V prvej kapitole tejto práce sú zahrnuté teoretické poznatky, ktoré sa týkajú tejto problematiky. Táto kapitola taktiež zahŕňa aj skutočnosti, ktoré sú úzko späté s reklamou, sú to: úlohy, druhy, ciele a prostriedky reklamy. Nasledujúca kapitola obsahuje informácie o historických a vývojových skutočnostiach …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
  • Oponent: Ing. Zuzana Voľanská, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK