Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Valeri Moscovciuc
Bc. Valeri Moscovciuc
Master's thesis
Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The impact of web site design and quality on improving the competitiveness of the company
Abstract:
V dnešní době je internet mnohem více používaný než dříve. Internet je mocným nástrojem jak pro zákazníky, tak pro firmy. Firmy využívají internet nejen pro samotné podnikání, ale i pro představení firmy, tzv. vizitka firmy. Každý zákazník může snadno vyhledat jakýkoliv produkt a ihned porovnat značky, nabídky i ceny. Pro maximální spokojenost zákazníků jsou dnes k dispozicí informace a hodnocení od …moreAbstract:
Nowadays internet is a must and its influence is still increasing. It is a powerful tool that allows to discover and compare products and even online shops. Online shops are being compared by users’ rates, prices, delivery option etc. Today almost every company has its own web page providing basic and contact information, presenting services and products with options to order and pay. Web presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOSCOVCIUC, Valeri. \textit{Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yds7zz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management
Theses on a related topic
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights