Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1 – Iveta Kousalová
Iveta Kousalová
Bakalářská práce
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Storytelling in English for speaking skills at the level B1
Anotace:
Tématem práce je prokázat, zda příběhy mohou být vhodným nástrojem k rozvoji řečové dovednosti mluvení, spontánního projevu, v jiném než mateřském jazyce, zde konkrétně v angličtině na úrovni B1. Výzkum je proveden v rámci individuální výuky na studentce během pěti výukových hodin, kdy první a poslední hodina je testovací. Práce sleduje jednotlivé kroky akčního výzkumu. V teoretické části nejprve představím …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with implementation of stories into foreign (English) language edu-cation to help improve a production of unprepared speech on the level B1. The research is accomplished while running an individual, five-lesson-long English course. In theoretical part the student is introduced, the problem defined and a suitable working pro-cedure under the reference books suggested and explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/dgfzv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Markéta Zusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová