Karolína Tučková

Bachelor's thesis

Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o.

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zeleným marketingem. Cílem práce je analýza toho, jak se firmě Kolorky.cz s.r.o. daří naplňovat principy zeleného marketingu a v případě nalezených nedostatků navrhnout možné změny v rámci této oblasti. Teoretická část se zabývá definicemi zeleného marketingu, strategií marketingu a typů zákazníků. V praktické části je přiblížena firma Kolorky.cz s.r.o., její marketingový …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of green marketing. The aim of this thesis is to analyse how is the company Kolorky.cz s.r.o. able to fulfil the principles of the green marketing, and in case of discovery of some deficiencies to make suggestions how to improve this area. Theoretical part is based on presenting definitions of green marketing, strategies of marketing and types of customers. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/ye495d/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích