Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o. – Karolína Tučková
Karolína Tučková
Bachelor's thesis
Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zeleným marketingem. Cílem práce je analýza toho, jak se firmě Kolorky.cz s.r.o. daří naplňovat principy zeleného marketingu a v případě nalezených nedostatků navrhnout možné změny v rámci této oblasti. Teoretická část se zabývá definicemi zeleného marketingu, strategií marketingu a typů zákazníků. V praktické části je přiblížena firma Kolorky.cz s.r.o., její marketingový …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of green marketing. The aim of this thesis is to analyse how is the company Kolorky.cz s.r.o. able to fulfil the principles of the green marketing, and in case of discovery of some deficiencies to make suggestions how to improve this area. Theoretical part is based on presenting definitions of green marketing, strategies of marketing and types of customers. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ye495d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUČKOVÁ, Karolína. \textit{Principy zeleného marketingu ve firmě Kolorky. cz s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ye495d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić