Stanislava Chourová

Bakalářská práce

Kvalita služeb v bankách

Anotace:
Práce hodnotí systém kreditních karet a především správy pohledávek v jedné nejmenované bance. Jedná se o systém kvality služeb především při získávání kreditní karty a dalšího užívání.A to bezprostředně souvisí s kvalitou Správy pohledávek, která je nejen službou pro klienty, ale i pro banku. Hodnoceno je poskytování informací, které ovlivňují rozhodování o kartě a mohou zbůsobit nedostatky při hrazení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
  • Vedoucí: Marie Hůlová
  • Oponent: Helena Chvojková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7462