Tablet v základní škole speciální – Tereza GEMBALOVÁ
Tereza GEMBALOVÁ
Diplomová práce
Tablet v základní škole speciální
Tablet in special elementary school
Anotace:
Záměrem, s jakým jsem psala svou diplomovou práci, bylo zjistit, jak žáci v základních školách speciálních pracují s tablety, jak jsou schopni je ovládat, jestli je práce s nimi baví, jak tablety přijímaly atd. Zajímala jsem se o to, jak často se tablety při výuce na těchto školách používají a s jakými aplikacemi žáci pracují. Práci jsem psala také s osobním cílem zjistit, jaký přínos mají tablety …víceAbstract:
The intention with which I wrote my thesis was to find out how the pupils in special schools working with the tablets, how much they are able to deal with them, how much the students enjoy working with them, how they accepted tablets etc. I was interested, how often are tablets used during teaching process at these schools and with which applications pupils work. I wrote my thesis also with my personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GEMBALOVÁ, Tereza. Tablet v základní škole speciální. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková