Tereza GEMBALOVÁ
Master's thesis
Tablet v základní škole speciální
Tablet in special elementary school
Abstract:
Záměrem, s jakým jsem psala svou diplomovou práci, bylo zjistit, jak žáci v základních školách speciálních pracují s tablety, jak jsou schopni je ovládat, jestli je práce s nimi baví, jak tablety přijímaly atd. Zajímala jsem se o to, jak často se tablety při výuce na těchto školách používají a s jakými aplikacemi žáci pracují. Práci jsem psala také s osobním cílem zjistit, jaký přínos mají tablety …moreAbstract:
The intention with which I wrote my thesis was to find out how the pupils in special schools working with the tablets, how much they are able to deal with them, how much the students enjoy working with them, how they accepted tablets etc. I was interested, how often are tablets used during teaching process at these schools and with which applications pupils work. I wrote my thesis also with my personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Accessible from:: 6. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GEMBALOVÁ, Tereza. Tablet v základní škole speciální. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková