Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o. – Zuzana Janouchová
Zuzana Janouchová
Bakalářská práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Anotace:
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Hana Ezrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová