Bc. Dominik Kupčík

Bachelor's thesis

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu

Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC for chosen company
Abstract:
Bakalářská práce řeší návrh marketingové kampaně pro FLEXI životní pojištění za pomoci nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je návrh realizace marketingové kampaně zaměřené na podporu znalosti značky FLEXI životní pojištění ve věkové skupině 18 – 30 let. Klíčovou roli zde hraje reklama a on-line marketing. U reklamy se jedná o televizní …more
Abstract:
The bachelor thesis solves the proposal of the marketing campaign for FLEXI life insurance using the tools of integrated marketing communication. The aim of this work is to design implementation of marketing campaign aimed at promoting awareness of the brand FLEXI life insurance in the age group 18-30 years. The key role here is advertising and online marketing. Advertising includes TV and radio advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication