Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu – Bc. Dominik Kupčík
Bc. Dominik Kupčík
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC for chosen company
Abstract:
Bakalářská práce řeší návrh marketingové kampaně pro FLEXI životní pojištění za pomoci nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je návrh realizace marketingové kampaně zaměřené na podporu znalosti značky FLEXI životní pojištění ve věkové skupině 18 – 30 let. Klíčovou roli zde hraje reklama a on-line marketing. U reklamy se jedná o televizní …moreAbstract:
The bachelor thesis solves the proposal of the marketing campaign for FLEXI life insurance using the tools of integrated marketing communication. The aim of this work is to design implementation of marketing campaign aimed at promoting awareness of the brand FLEXI life insurance in the age group 18-30 years. The key role here is advertising and online marketing. Advertising includes TV and radio advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p619w/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUPČÍK, Dominik. \textit{Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yff3k8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing z pohledu agentury
Pícha Pícha -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing
Peter Person