Využití textu s biblioterapeutickou složkou ve výuce literatury – Jitka Bartošová
Jitka Bartošová
Diplomová práce
Využití textu s biblioterapeutickou složkou ve výuce literatury
Usage of text with bibliotherapeutic component in teaching of literature
Anotace:
Práce zkoumá možnosti využití textů s biblioterapeutickou složkou ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách a druhých stupních základních škol. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se biblioterapie. V praktické části jsou analyzována data z dotazníkového šetření, kterého se účastnilo sto učitelů základních nebo středních škol. Práce popisuje, do jaké míry jsou učitelé českého …víceAbstract:
Thesis disscuses usage of texts with bibliotherapeutic component in teaching of czech language and literature at high schools and lower secondary schools. Theoretic part of thesis deals with delimitation of concept of bibliotherapy. Secondary part focuses on analysis of data gained from questionnaire distributed to hundred teachers at high or lower secondary schools. Thesis shows how well do the teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Rell
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - český jazyk a literatura, Učitelství pro střední školy - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Metody práce s individuálními dárci v neziskové organizaci SOS dětské vesničky
Jana Pavelová -
Metody práce s finanční gramotností rodin v sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi v ČR
Kristina Lopraisová -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií z pohledu jejich rodičů
Natálie MATUŠČÍNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva