Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu – Bc. Jan Zeman
Bc. Jan Zeman
Bakalářská práce
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
.
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku analýzy webových stránek podle marketingového mixu tak, aby stránky byly dále použitelné v horizontu příštích 5 let. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které interpretují chování jednotlivých nástrojů jako internet, jazyky CSS a HTML, FTP, PHP a aktuální trendy na internetu. V praktické části jsou tyto nástroje a poznatky využity ke komplexní analýze webových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of websites imposed on the concept of the Marketing Mix so that to guarantee optimal adjustment for at least 5 years. Theoretical part adressis concepts, which explains functions of each tools as internet, CSS and HMTML languages, FTP, PHP and major trends on internet. In the practical part of these concepts are tools and information are used to conduct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bv9fz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Gabriel Švejda, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMAN, Jan. \textit{Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yg21vz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová