Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu – Bc. Jan Zeman
Bc. Jan Zeman
Bachelor's thesis
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
.
Abstract:
Bakalářská práce řeší problematiku analýzy webových stránek podle marketingového mixu tak, aby stránky byly dále použitelné v horizontu příštích 5 let. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které interpretují chování jednotlivých nástrojů jako internet, jazyky CSS a HTML, FTP, PHP a aktuální trendy na internetu. V praktické části jsou tyto nástroje a poznatky využity ke komplexní analýze webových …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of websites imposed on the concept of the Marketing Mix so that to guarantee optimal adjustment for at least 5 years. Theoretical part adressis concepts, which explains functions of each tools as internet, CSS and HMTML languages, FTP, PHP and major trends on internet. In the practical part of these concepts are tools and information are used to conduct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/bv9fz/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Gabriel Švejda, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMAN, Jan. \textit{Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/yg21vz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová