Tereza Přidalová

Bachelor's thesis

Výzkum návštěvníků kina Bio Oko

Cinema Bio Oko visitors analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem zákazníků kina Bio Oko. Úvodní část je zaměřena na teoretický základ k danému tématu. Analytická část pak představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější prostředí pomocí PEST analýzy, vnitřní prostředí a konkurenční prostředí. Autorka dále aplikuje SWOT analýzu. Součást práce je také marketingový výzkum, který si klade za cíl identifikovat …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the visitors of cinema Bio Oko. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The analytical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external environment using the PEST analysis, internal environment and competitive environment. The outcome of this chapter is SWOT analysis. The final chapter includes marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2019
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Petra Zichová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75423

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management