Tereza Přidalová
Bachelor's thesis
Výzkum návštěvníků kina Bio Oko
Cinema Bio Oko visitors analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem zákazníků kina Bio Oko. Úvodní část je zaměřena na teoretický základ k danému tématu. Analytická část pak představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější prostředí pomocí PEST analýzy, vnitřní prostředí a konkurenční prostředí. Autorka dále aplikuje SWOT analýzu. Součást práce je také marketingový výzkum, který si klade za cíl identifikovat …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the visitors of cinema Bio Oko. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The analytical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external environment using the PEST analysis, internal environment and competitive environment. The outcome of this chapter is SWOT analysis. The final chapter includes marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75423
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2019
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Petra Zichová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková