Bc. Halina Daová

Bakalářská práce

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku

New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje nové směry v marketingu. Na trhu dekorativní kosmetiky, pak popisuje a analyzuje využití nových směrů u tří vybraných společností, kterými jsou Dermacol, CoverGirl a Rimmel. V závěru práce je zpracován návrh pro analyzované firmy na efektivnější využití nových marketingových směrů s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the new trends in marketing. In the field of decorative cosmetics, this thesis describes and analyzes the use of these new directions at these three particular selected companies which are Dermacol, CoverGirl nd Rimmel. At the conclusion of the study is to analyze the company's proposal for more effective use of new marketing trends in order to increase their competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání