Bc. Daniel Chudý

Bakalářská práce

Úloha marketingového výzkumu v podniku

The Role of Marketing Research in a SME
Anotace:
Chování podniku na trhu vychází ze získaných dat. Některá z těchto dat mohou být formulována do statistických dat a vyhodnocena. Na základě takto vyhodnocených dat může být provedeno rozhodnutí managementu o dalším rozvoji společnosti. Marketingový výzkum je jedním z možných nástrojů předcházející samotnému rozhodnutí. Cílem práce je proto provedení marketingového výzkumu, za účelem získání konkrétních …více
Abstract:
Business behavior on the market is based on the data obtained. Some of these data can be formulated into statistical data and evaluated. On the basis of evaluation, management decisions can be made on further development of the company. Marketing research is one of the possible tools preceding the decision itself. The aim of this work is therefore to conduct marketing research in order to obtain specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku