Úloha marketingového výzkumu v podniku – Bc. Daniel Chudý
Bc. Daniel Chudý
Bakalářská práce
Úloha marketingového výzkumu v podniku
The Role of Marketing Research in a SME
Anotace:
Chování podniku na trhu vychází ze získaných dat. Některá z těchto dat mohou být formulována do statistických dat a vyhodnocena. Na základě takto vyhodnocených dat může být provedeno rozhodnutí managementu o dalším rozvoji společnosti. Marketingový výzkum je jedním z možných nástrojů předcházející samotnému rozhodnutí. Cílem práce je proto provedení marketingového výzkumu, za účelem získání konkrétních …víceAbstract:
Business behavior on the market is based on the data obtained. Some of these data can be formulated into statistical data and evaluated. On the basis of evaluation, management decisions can be made on further development of the company. Marketing research is one of the possible tools preceding the decision itself. The aim of this work is therefore to conduct marketing research in order to obtain specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xxv9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových obchodních příležitostí s vybranými neželeznými kovy
Lucie Vašicová -
Nové obchodní příležitosti strojírenské firmy na trhu mimo oblast automobilového průmyslu.
Tomáš Milota -
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
Marie Malkrabová -
Marketingový plán zavedení nového produktu na trh
Jiří Holý -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Rozhlasový portrétový rozhovor pre denné vysielanie Rádia_FM
Michal Skýpala -
Vplyv zdieľanej ekonomiky na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov vo vybranej oblasti
Karolína Vymyslická Mišíková -
Proces výběrového řízení v podniku Kavárna Na Kině
Kateřina Kopřivová