Diagnostika vývojové dysfázie ve Speciálně pedagogickém centru – Mgr. Martina Mlynářová
Mgr. Martina Mlynářová
Rigorózní práce
Diagnostika vývojové dysfázie ve Speciálně pedagogickém centru
Diagnostics Developmental Dysphasia in Special Educational Center
Anotace:
Předkládaná rigorózní práce se zabývá problematikou speciálně pedagogické diagnostiky logopedické u dětí s vývojovou dysfázií v SPC pro žáky s vadami řeči. Jejím cílem je analyzovat specifika diagnostického procesu u dětí raného a předškolního věku, které jsou vyšetřovány na možný výskyt narušeného vývoje řeči – vývojovou dysfázii v SPC pro žáky s vadami řeči. Teoretická část se skládá z pěti kapitol …víceAbstract:
This thesis refers to a question of special educational (logopedic) diagnostics of children with developmental dysphasia. The aim is an analysis of diagnostic process specifics of children in early and pre-school age with suspect developmental dysphasia in Special educational centers. Theoretical part consists of five chapters. The first chapter includes theoretical aspect of the speech. It determines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qiznq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: neuvádí se
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika dětí raného a předškolního věku
Kateřina Marková -
Diagnostika sociálně-emočních kompetencí u dětí raného školního věku se zaměřením na metodu IDS
Klára ČERNÁ -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií
Iva Žáková -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Komplexní analýza genomů jedinečných bakteriofágů a plazmidů nesoucích geny pro exfoliativní toxiny A a B u Staphylococcus aureus
Tibor Botka -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Budování a rozvíjení vztahů mezi generacemi předškolního a seniorského věku pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová