Dopady pandemie Covid-19 na vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí – Anna BRIXIOVÁ
Anna BRIXIOVÁ
Bakalářská práce
Dopady pandemie Covid-19 na vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
The influence of the Covid-19 pandemic on the education of pupils from socially disadvanteged families
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnými dopady pandemie Covid-19 na vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje termíny sociální znevýhodnění a sociální vyloučení, specifikuje faktory, které se k této problematice vážou a oblast vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v České republice. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the possible effects of the Covid-19 pandemic on the education of pupils from socially disadvantaged backgrounds. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the terms social disadvantage and social exclusion, specifies the factors associated with the issue and the field of education of children from socially disadvantaged backgrounds …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRIXIOVÁ, Anna. Dopady pandemie Covid-19 na vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Žák ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole
Robin Stavinoha -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Matěj Laub -
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Vybrané strategie volené základními školami k práci se sociálně znevýhodněnými žáky
Eliška Andělová -
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí v oblasti Plzeňského kraje
Kateřina Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 7. 2021