Hodnocení využívání nabídky služeb cizinci – Bc. Petra Pullmanová
Bc. Petra Pullmanová
Bakalářská práce
Hodnocení využívání nabídky služeb cizinci
Evaluation of foreigners service offering utilization
Abstract:
The topic of my bachelor’s thesis is analysis and evaluation of utilization of cultural services in Brno by foreigners. In the theoretical part the terminology needed for understanding this area is explained and customer behaviour is characterized. There is a separate subsection focused on intercultural influences, which are very important for this thesis, since it is focused on foreigners from different …víceAbstract:
Predmetom mojej práce je analýza a hodnotenie využívania kultúrnych a spoločenských služieb v Brne cudzincami. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy potrebné k pochopeniu danej problematiky a charakterizujem spotrebné správanie. Samostatná podkapitola je zameraná na interkultúrne vplyvy, ktoré majú pre túto prácu veľký význam, keďže je zameraná na cudzincov z rôznych kultúr. V rámci praktickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xjkj6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská