Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka DIERZÉ
Mgr. Lenka DIERZÉ
Master's thesis
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Word Classes in the Czech Language Teaching Methodology for Primary School
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku slovních druhů v didaktice českého jazyka na 1. stupni základní školy. Práce má část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje zejména pojem a význam slovních druhů, metodiku osvojování slovních druhů a možná úskalí při výuce slovních druhů na 1. stupni základní školy. Praktická část práce obsahuje analýzu učebnic českého jazyka pro 2. - …viacAbstract:
The thesis focuses on word classes in the Czech language teaching methodology for primary school. The thesis consists of two parts - the theoretical one and the practical one. The theoretical part explains the concept and meaning of word classes and introduces methods facilitating the acquisition of word classes by younger students. It also highlights possible difficulties associated with teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DIERZÉ, Lenka. Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Současná problematika vzdělávání žáků s diabetem mellitus 1. typu na 1. stupni základní školy z pohledu poradenského pracovníka, rodiče a učitele
Kristýna PALEČKOVÁ -
Obecné a specifické rysy gymnaziálního školství v českých zemích ve zvoleném regionu v období socialismu (1948-1989)- Na příkladu šumperského gymnázia v letech (1948 - 1989)
Vojtěch PAVLÍK
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses ygud1l ygud1l/2
18. 5. 2020