Michaela Musilová

Diplomová práce

Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR

External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Anotace:
V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně …více
Abstract:
In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42062