Mezikulturní Pohled na Filosofii Mediálních a Propagačních Studií – Bc. Markéta ZEZULKOVÁ
Bc. Markéta ZEZULKOVÁ
Diplomová práce
Mezikulturní Pohled na Filosofii Mediálních a Propagačních Studií
The Cross-Cultural Perspective on the Philosophy of Media and Promotional Studies
Abstract:
Tato studie je inspirována filosofii vzdělávání a ptá se, co je a co by měl být cíl vysokoškolského vzdělávání v oblasti médií a propagace ve 21. století, a jak se teorie filosofie vzdělávání promítají do pedagogické praxe. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Jako výzkumnou strategii autor aplikuje zakotvenou teorii a metodikou je mezikulturní případová studie. Autor podnikl několik …víceAbstract:
Inspired by the philosophy of education, this study asks what is and what should be the purpose of higher education in media and promotion in the 21st century and how the philosophy is and would be reflected in educational practice. The primary research is of a qualitative nature, applies grounded theory as a research strategy, and uses a cross-cultural embedded multi-case study as its methodology …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18677
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEZULKOVÁ, Markéta. Mezikulturní Pohled na Filosofii Mediálních a Propagačních Studií. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
Kateřina Rosická -
Dějiny filosofie prismatem filosofie historiografie - minulost filosofie jako filosofický problém
David ČERNÍN -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Filosofie na gymnáziích - náhled didaktiky filosofie očima učitelů
Lubomír Vojtěch BAAR -
Od absurdna k revoltě: filosofie Alberta Camuse
Jiří-Jan Jankovec -
(Ne)spoutaná filosofie: analýza díla Markýze de Sade
Michal Čech -
Fikce v právu z perspektivy analytické právní filosofie
Daniel Barták