Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's – Veronika Jeřábková
Veronika Jeřábková
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Psychological aspects of the promotion of McDonald's
Anotácia:
Práce se zaměřuje na využití psychologických aspektů v marketingové komunikaci firmy McDonald's, a to hlavně v reklamě, PR a podpoře prodeje, této světoznámé společnosti v ČR. Nejprve popisuje možnosti využití poznatků z psychologie v komunikačním mixu obecně, a následně jak tyto možnosti využívá firma McDonald's v praxi. Dále je v práci srovnáno využívání psychologických aspektů u McDonald's s přímými …viacAbstract:
This bachelor's thesis aims to explore the psychological aspects of the promotion of McDonald's. In doing so, it describes the use of psychology in advertisements, PR and sales promotion of this worldwide company. To begin the thesis describes and analyzes the psychological aspects of promotion in general and then focuses on the psychology of McDonald's' promotion. In adition to exploring McDonald …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Analysis of marketing strategies of selected IT companies in Asia.
Jiaxin Yu -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume