Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR – Bc. Boris Rezník
Bc. Boris Rezník
Bakalářská práce
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Bank marketing, basic principles, context, marketing mix and tactics of a chosen commercial bank i Slovak republic
Abstract:
The main objective of thesis is to analyze the concept of bank marketing and its impact on our banking market. The work is divided into 4 chapters, where is analyzed in detail and characterized a specific area of marketing and its issue. On the base of the analysis of the application of marketing communications at the bank, to propose measures in the field of marketing communications destined to increase …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je analyzovať pojem bankový marketing a jeho vplyvy na našom bankovom trhu. Práca je rozdelená na 4 kapitoly, v ktorých je podrobne analyzovaná a charakterizovaná konkrétna oblasť marketingu a jeho problematika. Na základe analýzy uplatňovanej marketingovej komunikácie v banke navrhnúť opatrenia v oblasti marketingovej komunikácie smerujúce k zvýšeniu imidžu banky. …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xtvim/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Ing. Martin Vovk, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REZNÍK, Boris. \textit{Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yh8a7p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík