Daniela Kepková

Bakalářská práce

Mystery shopping konferenčního oddělení mezinárodní hotelové skupiny European Hotels

Mystery shopping in a conference department of the international hotel group European Hotels
Anotace:
Práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu – mystery shoppingem. Teoretická část vysvětluje pojem marketingový výzkum, popisuje proces marketingového výzkumu, jeho využití a představuje metodu mystery shopping. Praktická část se věnuje vlastní realizaci mystery shoppingu, na základě které je provedena analýza způsobu zpracování konferenční poptávky. Získaná data jsou vyhodnocena a na jejich …více
Abstract:
This thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery Shopping. The theoretical part explicates the notion of marketing research, describes the process of marketing research, its utilisation and introduces the method of mystery shopping. The practical part deals with the realization of mystery shopping based on which an analysis is carried out to find out how conference request …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76122

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu