Mystery shopping konferenčního oddělení mezinárodní hotelové skupiny European Hotels – Daniela Kepková
Daniela Kepková
Bakalářská práce
Mystery shopping konferenčního oddělení mezinárodní hotelové skupiny European Hotels
Mystery shopping in a conference department of the international hotel group European Hotels
Anotace:
Práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu – mystery shoppingem. Teoretická část vysvětluje pojem marketingový výzkum, popisuje proces marketingového výzkumu, jeho využití a představuje metodu mystery shopping. Praktická část se věnuje vlastní realizaci mystery shoppingu, na základě které je provedena analýza způsobu zpracování konferenční poptávky. Získaná data jsou vyhodnocena a na jejich …víceAbstract:
This thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery Shopping. The theoretical part explicates the notion of marketing research, describes the process of marketing research, its utilisation and introduces the method of mystery shopping. The practical part deals with the realization of mystery shopping based on which an analysis is carried out to find out how conference request …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Filipová
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová