Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti – Bc. Martin Kejř
Bc. Martin Kejř
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
The influence of marketing communication on the differentiation of lifestyles in contemporary Czech society
Anotace:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou tématu „Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti“ Teoretická část práce charakterizuje za pomocí dostupné odborné literatury především oblast struktury životního stylu, životního způsobu a hodnotové orientace. Důraz je kladen na vliv médií (komunikace) a marketingové komunikace na spotřební chování lidí a z něj …víceAbstract:
This thesis deals with description and analysis of the topic „The influence of marketing communication on the differentiation of lifestyles in contemporary Czech society“ The theoretical part describes using available literature especially area of lifestyle structure, way of life and value orientation. Emphasis is placed on the influence of media (communication) and marketing communication in behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i57de/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák