Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti – Bc. Martin Kejř
Bc. Martin Kejř
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
The influence of marketing communication on the differentiation of lifestyles in contemporary Czech society
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou tématu „Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti“ Teoretická část práce charakterizuje za pomocí dostupné odborné literatury především oblast struktury životního stylu, životního způsobu a hodnotové orientace. Důraz je kladen na vliv médií (komunikace) a marketingové komunikace na spotřební chování lidí a z něj …moreAbstract:
This thesis deals with description and analysis of the topic „The influence of marketing communication on the differentiation of lifestyles in contemporary Czech society“ The theoretical part describes using available literature especially area of lifestyle structure, way of life and value orientation. Emphasis is placed on the influence of media (communication) and marketing communication in behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i57de/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 11. 2015
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEJŘ, Martin. \textit{Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yhhmsy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák