Specifika vývoje komunikačních schopností u dětí s kombinovaným postižením – Bc. Rozita Albertová
Bc. Rozita Albertová
Bachelor's thesis
Specifika vývoje komunikačních schopností u dětí s kombinovaným postižením
Specifics of development of communication abilities of children with combined disability
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhal rozvoj komunikačních schopností u chlapce a dívky s kombinovaným postižením. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola obecně vymezuje kombinované postižení a dále se zaměřuje na vymezení mentálního, tělesného a zrakového postižení. Druhá kapitola se věnuje komunikační schopnosti. Blíže specifikuje formy komunikace, vývoj …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis was to find out how the communication abilities of boy and girl with combined disability were developing. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter defines combined disability and then focuses on delineating intellectual disability, visual impairment and physical disability. The second chapter is dedicated to communication ability. Chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uww9j/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Narušená komunikační schopnost u žáků s tělesným postižením na základní škole Kociánka
Magda Pražáková -
Zrakové postižení dítěte a jeho vliv na život rodiny
Michaela Holíková -
Zrakové postižení očima žáků běžné základní školy
Andrea Suková -
Faktory ovlivňující adaptaci na získané zrakové postižení v dospělém věku
Romana Hendrychová -
Akceptace zrakového postižení z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Lucie DUCHOŇOVÁ -
Osoby se smyslovým postižením a technika. Zrakové a sluchové postižení.
Pavlína Voženílková -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Anita Kárová