Marketingová strategie projektu Plantasia, obchod s rostlinami – Thu Hang Dangová
Thu Hang Dangová
Diplomová práce
Marketingová strategie projektu Plantasia, obchod s rostlinami
Marketing strategy of project Plantasia a shop with plants.
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je přiblížit trh pokojových rostlin a sestavit marketingovou strategii projektu Plantasie. V teoretické části jsou popsány dosavadní poznatky týkajících se marketingové strategie a s nimi spjaté metody, které jsou využity v praktické části práce. Důraz je kladen na cílený marketing, zejména segmentační část. Praktická část přináší situační analýzu, tedy popisuje makro …víceAbstract:
Purpose of this thesis is to introduce the indoor plants market and to put together a marketing strategy for the Plantasia project. In the theoretical part the author gathers present knowledge about marketing strategy and related methods, which are used in the practical part. Core of this work is targeted marketing, especially segmentation. Practical part of the thesis describes situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Václav Nedvídek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha