Michelangelo Buonarroti: mýtus geniálního umělce – Pavel VAVŘIČKA
Pavel VAVŘIČKA
Bakalářská práce
Michelangelo Buonarroti: mýtus geniálního umělce
Michelangelo Buonarroti: A myth of genius artist
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá životem a dílem italského renesančního umělce Michelangelo Buonarroti. Formou tématických sond odkryje Michelangelův život od nadějného mládence z malé vesnice, přes tvůrčího člověka, který si podmaňuje Itálii, až po starého muže, kterého obdivují. Florenťan se představí jako sochař Davida, architekt Baziliky Svatého Petra, freskař Sixtinské kaple a jako všestranný umělec …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the life and works of the Italian Renaissance artist Michelangelo Buonarroti. By using forms od thematic probes it will further show Michelangelo's life as a promising zoung man from a small village, through a creative person who subdues Italy, to an old man who is still being admired. A Florentine introduces himself as the creator of David, the architect of St. Peter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Hečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVŘIČKA, Pavel. Michelangelo Buonarroti: mýtus geniálního umělce. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská