Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club – Bc. Dominika Procházková
Bc. Dominika Procházková
Master's thesis
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Communication Strategy of The Young Club Reading Club
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club, který provozuje Krajská Knihovna Františka Bartoše ve Zlíně. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy jako young adult literatura a její čtenáři, veřejné knihovny a jejich komunikace, marketing služeb se zaměřením na knihovny, komunikační strategie a její tvorba. V závěru této části je popsána metodika práce. V praktické …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the communication strategy of the Young Club readers club, which is run by the František Bartos Regional Library in Zlin. The theoretical part of the thesis deals with concepts such as Young Adult literature and its readers, public libraries and their communication, marketing of services with a focus on libraries, communication strategy and its creation. At …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Dominika. \textit{Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yhnsnp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Dominika. Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol
Tomáš Rosenkranc -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Šárka Michalíková -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Komunikační strategie územních samospráv
Patrik KUBEŠ -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Komunikační strategie nově vzniklé místní akční skupiny
Aleš Erbek