Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club – Bc. Dominika Procházková
Bc. Dominika Procházková
Diplomová práce
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Communication Strategy of The Young Club Reading Club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club, který provozuje Krajská Knihovna Františka Bartoše ve Zlíně. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy jako young adult literatura a její čtenáři, veřejné knihovny a jejich komunikace, marketing služeb se zaměřením na knihovny, komunikační strategie a její tvorba. V závěru této části je popsána metodika práce. V praktické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the communication strategy of the Young Club readers club, which is run by the František Bartos Regional Library in Zlin. The theoretical part of the thesis deals with concepts such as Young Adult literature and its readers, public libraries and their communication, marketing of services with a focus on libraries, communication strategy and its creation. At …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Dominika. Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol
Tomáš Rosenkranc -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Šárka Michalíková -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Komunikační strategie územních samospráv
Patrik KUBEŠ -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Komunikační strategie územních samosprávních celků
Zuzana Ducháčová