Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga – Monika TOMČÍKOVÁ, DiS.
Monika TOMČÍKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga
The work of the assistant teacher in primary schools and its importance from the point of view of the teacher
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o náplni práce a důležitosti asistenta pedagoga v základních školách z pohledu pedagoga, jenž s ním spolupracuje. V teoretické části se věnujeme vysvětlení pojmů integrace, inkluze a dalších témat ve spojitosti s pojmem asistent pedagoga. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na názory pedagogů. Byla provedena analýza získaných odpovědí a následně …víceAbstract:
The bachelor thesis is about the content of the work and the importance of the assistant teacher in primary schools from the perspective of the teacher who cooperates with him. In the theoretical part, we explain the concepts of integration, inclusion and other topics in connection with the term assistant teacher. Based on the practical part, a questionnaire survey was conducted focusing on the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMČÍKOVÁ, Monika. \textit{Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/yhqgpg/.
Jak správně citovat práci
TOMČÍKOVÁ, Monika. Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová
Název
Vložil
Vloženo
Práva